czwartek, 18 września 2014

czeźdź + TYDZIEN UNIKATOW?!

Czesc,jestem Aga. Tak jak Goska (pozdrowienia dla smiecia) mowila bede go prowadzic z Ewo Lejdi Hejven zjebem,Gosiadżem tfa tysiondze. Na msp nazywam sie Czadoffa xD. A i pls opierdolcie Goske jak bedzie pisac za duzo o lolu... No tak czy siak milo mi was widziec raki i tyle powitania od mnie XDDDD
                                                   





                                                                   A propo tygodnia unikatow. W tym tygodniu sa w sklepie przez tydzien Unikaty, (Stare ubrania,z stara grafika i z starego EMESPE ) sa bardzo pozadane przez wielu uzytkownikow emespe. Otoz mnie bardziej ciekawi w czwartku dzisiaj (...) ze nowy odcinek Krainy Grzybow (bede miala jakie teorie obgadac z Ewo!). Ekhem,ja wole zeby unikaty byly na zawsze unikatowe a,ale sno ale to nie powod ze  nie skorzystam!  Otoz w tamtym roku tez w czwartek byly unikaty,ale troszke inne. Teraz,tez z tamtego dnia sa niektore.. inne? taaak. Np. serce MOM,a w obu konkursach sa serca. ale w 2 jest miniowka z getrami. Teraz wlaze na wszystkie moje konta i zbieram level i sc. No to tyle chyba na dzisiejsza notke. To pa ^^


PS: LAPAJCIE POD KONIEC ZDJECIE MOJEJ MOVIES


TO PA RAKI XDDDDDDD






~~~~~~Wrobel (Aga)

3 komentarze:

  1. Dopiero teraz zaczynam rozumieć. czemu niektóre usuneli
    a najbardziej syrenke i ten tatuaż obok serduszka POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę się czepiać ale.. orto D:
    A co do uni to one już nie są unikatami. ;-; Ale skorzystałam (y)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń