niedziela, 21 września 2014

Jak sie ubrac na poczatek.

Czesc moi mili 2 notka ale do zeczy,czesto moviestar sie ubieraja strasznie na poczatek... Np. zolte wlosy,rozowe blyszczace spodnie,bluzka z kotem i japonki. I ja sama sie tak na poczatku ubieralam. Dopiero na 8 levelu (bez tych 100 levelow) sie dowiedzialam jak sie ubierac poprawnie. (jakos przetrwalam z dosyc wzglednymi ciuchami bo odkupywalam od jakis ALAKING Arli i Emo Kotkow) Otoz kazdy ma inny styl. Zaprezentuje rozne style.Za bardzo pewnie nie bedzie chcialo mi sie tyle wklejac,wiec zrobie wszystkie na jednym.


1. jest raczej dla osob smialych i uwielbiajacy rozowy.
2. dla osob grzecznych.
3. Artystow
4. Uwielbiajacych mrok
5, Spokojnych i milych.
Ok to na tyle raki! pa!

2 komentarze:

  1. Podoba mi się numer 2 i 3 dla mnie 1 jest zbyt różowy 4 nie pasuje do mojego stylu 5 taki dziwny mi się wydaje no ale każdy ma swój gust POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie o to chodzi ze dla roznych stylow inne kolory np. dla plasticow jest nr 1

    OdpowiedzUsuń