niedziela, 28 września 2014

Prosba + unikaty na niemieckim msp? + 26 lvl

Czesc raki, 3 sprawy do obgadania w jednym poscie. Otoz zaczynam od prosby. Nie zapraszajcie mnie prosze do ♥ bo mam jedynie w nim przyjaciolki a raczej best best best best przyjaciolki (w tym przypadku Gosie) Przed chwilą zaprosił mnie jakiś gościu z 7 lvl. Nie chodzi o lvl,bo bym przyjela kazdego z jakimkolwiek levelem ale jest warunek ze musze go znac a ja go NIE ZNAM. Przeciez ja Goske znam rok i nie wywale dla bylejakiego goscia z 7 levelem... dam 2 screeny na dowod.

tu 2 zdjecie


Ok to teraz 2 sprawa. Nie chce mi sie dodawac screenow,wiec sami wejdzcie w design studio na niemieckim msp. A wiec tam sa weze na noge i przerozniste unikaty na ktore sie czaje. Podobno trzeba miec na nie hack. 

A 3 sprawa juz widzicie na tamtych screenach z prosba,ze wbilam 26 level! dziekuje za to. I TAK WAS NIE KOCHAM ALE OGZ XDDD ale serio 800 fame wbijalam 2 dni.. -_-

Ok to pa raczki! 
~~~~Ąga (Wrobel)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz